Co dokładnie oznacza Certyfikowany partner google?

Internet

Należy mieć świadomość, że Google Partners jest to w najprostszym możliwym ujęciu program, który został stworzony przez firmę google dla specjalistów PPC, a także agencji reklamowych. Godny uwagi jest również fakt, że przedsiębiorstwo pozwala obecnie wspomnianym agencjom na zdobycie aż dwóch poziomów jeżeli chodzi o certyfikację, czyli Google Partner, a także Google Partner Premium.

Jakie kryteria musi spełnić Certyfikowany partner Google?

Warto zdawać sobie sprawę, że podstawowym kryterium w celu uzyskania omawianego certyfikatu jest zdobycie przez osoby pracujące w danej agencji certyfikatów Google Ads. Należy mieć świadomość, że test zda osoba, która zda testy, które zostały udostępnione na platformie Google Academy for Ads.

Jakie testy musieli ukończyć certyfikowani partnerzy google?

Certyfikowani partnerzy google musieli zdać testy z podstaw google ads, reklamy w sieci wyszukania, reklamy w sieci reklamowej, reklamy mobilnej, reklamy video czy reklamy w zakupach google.

Wydatki na kontach Google Ads

Certyfikowany partner google musi spełnić także kolejne bardzo istotne kryterium, jakim są wydatki na kontach Google Ads. Agencja musi posiadać w ostatnich 90 dniach wydatki na reklamę w wysokości minimum 10 tysięcy dolarów. W ten prosty sposób firma Google będzie miała całkowitą pewność, że współpracuje z doświadczoną agencją, która może pochwalić się dużą liczbą klientów.

Korzyści z posiadania agencji w programie Google Partners

Należy mieć świadomość, że wszystkie agencje, które posiadają status Google Partners mają możliwość korzystania z licznych przywilejów. Należy do nich zaliczyć m.in. korzystanie z wydarzeń branżowych, kursów, szkoleń lub świetnego wsparcia technicznego.

Koniecznie trzeba zdawać sobie sprawę, że firma Google cyklicznie organizuje profesjonalne szkolenia, dzięki którym specjaliści mają możliwość zapoznawania się z najbardziej aktualnymi trendami czy opcjami promocji.

Nie wszyscy wiedzą, że program google to nie są tylko i wyłącznie różnego rodzaju szkolenia przeznaczone dla agencji marketingowych. Google doskonale zdaje sobie sprawę, że klienci również potrzebują bardzo istotnej wiedzy, dlatego w ostatnich latach kładzie ogromny nacisk na ich szkolenie.