Jakościowa reklama w internecie

Internet

Bez względu na kanał dystrybucji reklama zawsze przynosi wymierne efekty, tym bardziej, że Polacy podatni są na jej działanie. Do tej pory za najbardziej skuteczną reklamę uchodziła reklama telewizyjna. Obecnie straciła pozycję na rzecz reklamy internetowej.

Google AdWords potęga reklamy

W dobie rozpowszechnienia internetu, a zwłaszcza portali społecznościowych, rola e-marketingu stała się nieoceniona. Dzięki systemowi reklamowemu Google AdWords można promować produkty i usługi do nieograniczonej wręcz liczby potencjalnych klientów. Dodatkową zaletą jest możliwość kierowania reklamy do określonej grupy odbiorców, np. mieszkających w określonej okolicy, mających określone zainteresowania, w określonej grupie wiekowej.

Certyfikowany partner Google

Taką reklamę celowaną i skrojoną do potrzeb mogą zrealizować tylko bardzo dobre firmy o dużym doświadczeniu i zatrudniające najlepszych fachowców. Takie firmy posiadają jeden z dwóch certyfikatów nadawanych przez Google:

• Google Partners,
• Google Partner Premium.

W obu przypadkach wymagane jest przystąpienie przez firmę do programu partnerskiego Google. Musi ona wykazać się doświadczeniem i osiągnięciami w tworzeniu i wykorzystywaniu reklamy internetowej. Warunkiem formalnym jest wykorzystanie w ciągu 90 dni budżetu 10 000 USD w różnych kanałach Google AdWords.

Zakwalifikowanie do programu wiąże się z odbyciem szkoleń przez wyznaczonego pracownika lub kilku. Szkolenia te służą zdobyciu jednego lub kilku certyfikatów spośród jednej z 5 specjalizacji:

• reklama wideo,• reklama mobilna,
• reklama w sieci wyszukiwania,• reklama w Zakupach Google,
• reklama w sieci reklamowej.

Uzyskanie jednej specjalizacji umożliwia uzyskanie certyfikatu Google Partners, więcej to Google partner premium. Certyfikowany partner Google ma prawo do umieszczania logo partnera na swojej stronie internetowej oraz wszystkich materiałach reklamowych.

Co daje certyfikat partnera Google?

Wszyscy certyfikowani partnerzy Google mają dostęp do materiałów szkoleniowych dotyczących nowych rozwiązań wprowadzanych przez amerykańską firmę.

Najważniejszą jednak korzyścią jest prestiż firmy i ugruntowanie pozycji na rynku e-marketingu. Oznacza to wzrost zaufania klientów i możliwości pozyskiwania nowych zleceń.